ČO ZNAMENAJÚ FARBY NA WEBOVEJ STRÁNKE?

Premýšľali ste niekedy čo farby znamenajú?

Co znamenají barvy
Pokiaľ uvažujete o spustení webovej stránky alebo blogu, jedno z najdôležitejších rozhodnutí budete musieť urobiť, je vaša značka. Ako chcete, aby vás trh vnímal? Na prvom dojme záleží! Jednou z prvých vecí, na ktoré návštevník vašej stránky reaguje sú farby. A na základe týchto farieb sa tvorí dojem o tom kto ste.

Tu je niekoľko zaujímavých poznatkov, ktoré som zhromaždila:

Modrá: najobľúbenejšia farba na iternete. Poctivosť, dôveryhodnosť, ukľudňujúce a vernostné

Svetlá modrá: pasivita, miernosť, dobré zdravie

Tmavá modrá: autoritatívnosť

Čierna: úradná, sofistikovanosť, silná elegancia

Biela: čistota, mier, neutralita

Červená: energia, vzrušenie

Ružová: nevinnosť, mäkkosť, sladkosť

Zelená: vyvolá pocit prírody, rast, regenerácia

Svetlo zelená: evokuje nevolnosť

Tmavo zelená: bohatstvo, konzervatizmus

Žltá: optimistická, radostná

Fialová: bohatstvo, sofistikovanosť, kráľovská

Hnedá: originalita, smútok

Oranžová: šťastie, sloboda, tvorivosť, hravosť, dôvera /niektoré ale môžu vyvolať pocit lacného/

Zlato: drahé, chuť prestíže

Striebro: prestíž, chlad

 

Premýšľajte dlho a naozaj poctivo o tom, kto ste skôr, ako si vyberiete farbu, ktorú odošlete ako svoju správu do sveta. Moje farby sú červená, čierna a oranžová. V tom, čo robím som naozaj vášnivá! A ľudia mi často /zvlášť keď ma počujú rozprávať/ vravia, že som priniesla energiu /červená/. Moje druhé meno je čierna a do vienka som naozaj dostala takú tú prirodzenú autoritu. Pomáha mi to hlavne v práci, kde vediem ľudí a „musia ma poslúchať“. A dobre. Musím sa priznať, že mám dobrý vkus ;) 

Keď chcete vytvoriť on-line podnikanie, nezabudnite sa pozrieť na niekoľko mojich tipov ohľadom domáceho podnikania alebo iba privyrobenia si. Medzitým mám pre vás skvelú prvú úlohu: spýtajte sa samé seba a ľudí vo vašom okolí „Akých je prvých 5 slov, ktoré vám /a ľuďom, ktorých sa spýtate/ napadne, keď o sebe premýšľate?“ Kľudne si napíšte zoznam. Potom sa sem vráťte a vyberte si správnu farbu, ktorá vás vystihuje a je teda ideálna pre vaše on-line podnikanie.

Takže aké sú vaše správne farby? Rada by som o nich počula! 

                                                                                                                      Evka :)

 

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.