Ako na domáce podnikanie - kniha

Dievčatá,

je to skutočné! Konečne je to skutočné! Môj druhý ebook je úvod pre mamičky na prácu z domu! Čítajte ďalej a stiahnite si ju úplne zadarmo!

Tento rok som začala písať blog. Od tej doby som pridala niekoľko tipov ako pracovať z domu, ako si zariadiť, aby vaše deti „spolupracovali“ a rovnako niekoľko možností, kde môžete začať. Informácie som zisťovala prostredníctvom odborných článkov, blogov, ale hlavne som vychádzala zo svojich vlastných skúseností.

Milujem prácu z domu. Som schopná byť doma, keď sú deti choré, keď je potrebné ich odviesť na krúžok alebo skúšky... A keď sa po tretí krát stanem mamou, budem si môcť naplno užiť ten maličký batôžtek plnými dúškami. Je naozaj možné pracovať /alebo si privyrobiť/ z domu a o tom je táto kniha. Je to predstavenie, pohľad na niektoré možnosti, ktoré domáce podnikanie ponúka nie len mamičkám, ktoré chcú byť doma a stále prispievať k domácim financiám. Nič v knihe nie je garantované, všetko závisí od znalostí a tvrdej práce. Pokiaľ je ale naozaj niečo, čo chcete, nájdete cestu. 

Kliknite na odkaz Ako-na-domáce-podnikanie.pdf (1135553)   a už teraz sa teším na všetky vaše nápady a inšpirácie ;)

                                                                                                                        Evka  :)

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.