Reštart podvedomia - ako mať správne nastavenú hlavičku

Pre všetky ženy ,

som veľmi vďačná , šťastná a naplnená Láskou a Radosťou  za túto chvíľu , o ktorej som doposiaľ len snívala. Som šťastná , že práve teraz môžem prežívať v skutočnosti jeden z mojich snov ...

A rada Vám budem  nápomocná , pri tom aby ste aj Vy nielen snívali , ale aj Žili svoje sny .

Práve som sa vrátila z natáčania medzinárodného projektu , ktorý bude prelomový pre mnohých ľudí.  A práve v tomto projekte som  dostala možnosť  prezentovať  našu prácu . Píšem našu , pretože s manželom pracujeme prioritne so ženami . Pracujeme ako Terapeuti energetickej psychológie a našim už teraz spoločným poslaním  je pomáhať ženám . Ukázať im ich ženskosť, krásu, nájsť stratené Seba – Vedomie, nájsť Svoju Hodnotu a tak žiť plnohodnotný, šťastný, radostný život plný lásky .

Celý môj život som bola ako bútľavá vŕba . Stále som sa stretávala s tým, že sa ľudia na mňa obracali s otázkami. Nechápala  som prečo to tak je . Ale vždy mi boli vďační  za to , že som ich vypočula .

Tak nejako sa to celé začalo. Vždy som milovala prácu s ľuďmi a preto som sa rozhodla vyštudovať ako servírka. Dávalo mi to priestor stretávať stále nových a nových ľudí a to ma bavilo a napĺňalo.

Vo svojich 21 rokoch som začala podnikať  a podnikám dodnes. Už to je 20 rokov . A celú tu dobu pracujem prioritne so ženami. Práve pri tomto projekte som si ešte viac  uvedomila prečo to tak je .

Už dávno som cítila, že moje poslanie je Žiariť a pomáhať ženám ...

Pomáhať  v tom, aby ste  našli svoje stratené hodnoty , aby ste  žiarili láskou a spokojnosťou . Aby ste sa mali rady a vážili si to , že ste  také aké ste, lebo ste jedinečné originálne bytosti!

Pri našej práci sa denne stretávame so ženami, ktoré majú veľmi nízke sebavedomie, vôbec si neveria, nedokážu sa na seba pozrieť ani v zrkadle bez toho, aby sa stále nezhadzovali, alebo nekomentovali na sebe len ,,nedostatky „ .

Veľmi ma mrzí, že to takto majú. Ale zároveň to viem úplne pochopiť. Aj ja sama som taká bola a stále sa nájdu chvíle, kedy si neverím tak, ako by som si mala. Ale už si to uvedomím veľmi rýchlo a tak si to dokážem preklopiť a pozrieť sa na to z inej strany - z tej pozitívnej. A to je to, v čom Vám chcem byť nápomocná aj s mojim manželom .  

Poznáte ten pocit, keď nie ste so sebou spokojná? Keď sa na seba pozeráte a vidíte len samé nedostatky? Keď túžite žiť inak ako žijete ? Alebo máte strach urobiť akékoľvek rozhodnutie a aj napriek tomu, že viete, že by Vás to rozhodnutie posunulo ďalej a dokonca by Vám úplne zmenilo život nič nespravíte? Ste v ťažkej situácii a neviete ako ďalej? Máte pocit, že už viac nezvládnete? Neveríte si? Nemáte sa rada? ...

Verím, že tieto pocity pozná skoro každá žena. Ja by som rada  prehovorila týmto príspevkom práve k Vám , ktoré ste sa v tých otázkach vyššie našli .

Aj keď máte tieto pocity a možno neviete ako ďalej , môžem  Vás ubezpečiť, že spôsob sa nájde a riešenie je niekde za rohom. Len to nedokážete vnímať - všetky tie starosti Vám to nedovoľujú .

A práve tu by sme Vám chceli byť nápomocný. Všetko čo máme v hlavičkách sa dá zmeniť. Je veľmi dôležité vedieť , že sa to dá . Len musíte chcieť .

Naše hlavičky fungujú ako  počítač - ukladajú čo im dovolíte si uložiť. Podľa toho budú fungovať  a plniť vzorce , presvedčenia , ktoré tam máme ako programy. Počítač Vám tiež neotvorí niečo v programe, ktorý nemáte nainštalovaný, lebo to nevie  rozpoznať, nevie čo má robiť . Robí len to, čo vie, čomu rozumie .

Poznáte rozprávkového Aladina, ktorý žije v ,,zázračnej  fľaši“ ? A tak ako on plní priania svojho pána, tak aj Vám vaša hlavička splní všetko, na čo si len pomyslíte. Ak tam máte negatívne nahrávky, ktoré ste prijali počas svojich životov za svoje, tak ich bude s Láskou plniť. Preto je veľmi dôležité vedieť, že to ako myslíte je, kľúčom  k tomu, aký život žijete.

Predstavte si, že Vám hlavičkou ide „Ja to nikdy nedokážem , ja nie som  taká ako ona, ona je iná, ona je krajšia, komunikatívnejšia, skúsenejšia“ atď ...

Čo spraví Aladin ? On Vám s Láskou splní každé jedno prianie, lebo nerozlišuje či je to ,,zlé „ alebo ,,dobré „ on len plní , čo si Vy ako jeho pán želáte . A v tom je kľúč , naučiť sa mať dobre nadstavenú hlavičku a dávať si pozor, čo do nej zapisujeme.

Viem, že takýchto múdrych rečí ste už počuli, čítali mnoho. A ja s Vami úplne súhlasím. Nie je to také jednoduché, ako by sa to mohlo zdať . Ale  je veľmi podstatné, že sa to dá. A práve tu by sme Vám chceli byť s manželom nápomocní. Byť Vám po boku na Vašej ceste k Vašim šťastným chvíľam .

Keďže pracujeme ako Terapeuti energetickej psychológie, zaoberáme sa vzorcami, nahrávkami, presvedčeniami, ktoré si zbierame celý život do hlavičiek. A veľakrát nám tieto vzorce v podvedomí  bránia žiť šťastný, spokojný  a radostný život.  Pracujeme s rôznymi technikami, ktoré dokážu tieto negatívne vzorce odhaliť a ,,prepísať“ ich na pozitívne . Dokážem Vám pomôcť v tom , aby ste sa vnímali inak, aby ste si začali veriť, aby ste sa vedeli na seba pozrieť  očami iných . Tých , ktorí Vás obdivujú. Dokážeme Vám ukázať  , ako sa netrápiť, netrpieť a isť si za svojimi snami a hlavne svoje sny  žiť teraz a tu .

Naberte odvahu a dajte nám o sebe vedieť a tak urobte prvý krok k rozhodnutiu a tak krôčik k tomu, aby ste začali Žiť svoje sny ...

Tešíme sa na Vás . Dali a Katka 

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.