MATERSKOU ,,DOVOLENKOU“ to nekončí ...

V dnešnej dobe už mnoho žien – mamičiek ,  rieši dilemu, či sa venovať  rodine a užiť si celú dobu materskej a rodičovskej dovolenky alebo ,, obetovať „časť času, ktorý by mohli venovať dieťatku a neprísť o možnosť sebarealizácie a finančných prostriedkov.

Narodenie malého bábätka je vždy veľká udalosť.

No zároveň jeden z rodičov, ktorý dovtedy riadne prispieval do rodinného rozpočtu, prichádza o zárobok. Bývať a jesť sa ale musí. A tak sa mnohé mamičky pokúšajú tiež niečo zarobiť. Ukážeme vám ženy, ktoré využili materskú dovolenku naplno.

Strachy a obavy , ktoré máme v svojich hlavičkách,  nám veľa krát  bránia v šťastnom a radostnom prežívaní každého dňa.

Máme strachy z toho , že keď budem na materskej , že prídeme o jeden príjem .  Je doba kedy financie hodne ovplyvňujú naše životy. Niekedy, keď mamička ostane na materskej ,  musia sa  uťahovať opasky a ráta sa každý cent.  A tak si neviem dosť dobre predstaviť , ako si môže v takýchto podmienkach mamička užívať svoje detičky bez strachu, stresu a obáv.

 

Bohužiaľ ,  spoločnosť to má takto nastavené. Denne nás kŕmia v televízii rôznymi ,,katastrofickými „ príbehmi , ako to všetko speje k horšiemu a atď. Už dávno sa na televízne noviny nepozerám. Je to čistá manipulácia  našich hlavičiek – strachom.  Preto som sa rozhodla napísať aj tento článok .

Ja sama som zatiaľ nemala to šťastie byť mamičkou , ale pri mojej práci sa denne stretávam so ženami, ktoré sú mamičkami. Poznám ich osobné príbehy a viem, že to nie je jednoduché. Ale na všetko sa dá nájsť riešenie, keď sa len trošku chce.

Je možné spojiť podnikanie a úlohu matky? Môže byť mamička na materskej zárobkovo činná ? 

Môže sa venovať  tomu, čo ju baví ?Naša  odpoveď je - ÁNO.

Možností je veľmi veľa a my Vám ich chceme ukázať a inšpirovať Vás. No v konečnom dôsledku záleží len a len na Vás, či sa rozhodnete  tieto možnosti využiť a vyskúšať . Našim cieľom je Vás informovať, inšpirovať, prípadne Vám byť nápomocné pri rozhodovaní a prekonávaní strachov a prekážok .

 

Roky pracujem ako Poradkyňa pre krásu  a ako Terapeut energetickej psychológie . Vždy ma bavilo pozorovať a skúmať chovanie ľudí .

Denne počúvam príbehy žien, mamičiek.

Tie, ktoré ma poznáte  viete, že pracujem na 99,99% so ženami a môj manžel tiež . Stále som sa pýtala, prečo to tak je, ako môžem byť týmto ženám nápomocná? Až jedného dňa sme sa s manželom rozhodli si urobiť školu – Terapeut energetickej psychológie . A tam mi to celé došlo J...  Aj napriek tomu, že som zatiaľ nezažila ten krásny pocit byť matkou, viem byť veľmi empatická a chápajúca . Viem, čo mamičky, ženy riešia a potrebujú. Viem, čo im ide hlavičkami a v čom si neveria, z čoho majú strachy, viem, aké majú negatívne myslenie o sebe, ktoré im  bráni v tom, aby boli šťastné a radostné .

Preto, som šťastná aj za stretnutie s Evičkou a Dankou, ktoré ma prizvali do projektu – Mama v biznise, kde môžem zdieľať svoje skúsenosti z praxe .

Každá mamička, ak by len trošku chcela, môže podnikať, môže byť úspešná, môže sa venovať práci, ktorá ju baví, môže byť krásne upravená, môže byť šťastná aj počas materskej dovolenky.

Možno si teraz práve myslíte, tak Tebe sa teda o tom hovorí ... J

Ale moje milé, je to tak, je doba, kedy už dávno nie je istota v ,,štáte „ a verím, že mi rozumiete, čo tým chcem povedať .

Jediná istota, ktorú máme, je v nás . Preto aj Vy, ako mnohé iné ženy, môžete byť doma na materskej so svojimi detičkami a byť aj finančne zárobkové . Nemusíte tráviť 8 hodín prácou . To fakt nemusíte !!! Stačí si nájsť 2-3 hodiny denne a ja Vám garantujem, že o peniažky nebudete mať núdzu a budete si s radosťou a šťastím užívať svoje detičky a svoj život a zabezpečiť všetky potrebné výdaje, ktoré detičky vyžadujú.

Je množstvo príležitostí, ktoré nám ležia pred dverami. Len ich objaviť a uchopiť . Rozhodnúť sa, informovať sa a skúsiť urobiť to rozhodnutie, cez všetky strachy a obavy, ktoré v sebe nosíte ...

A práve tu by sme Vám chceli byť nápomocné . Vieme Vám ukázať možnosti, vieme Vás zbaviť obáv a strachov, vieme Vám vypracovať plán a možnosti práce, vieme vás naučiť ako začať podnikať, vieme vás naučiť , ako si zmierniť svoje pocity strachu a rôzne iné ... a vieme Vám isť príkladom....

Príbehy žien , ktoré sa rozhodli a dokázali to ... tak ako to môže dokázať KAŽDÁ JEDNA z VÁS !!! a pridáme ďalšie a ďalšie J Všetko sa dá, keď sa chce !!! Stačí tak málo , ale práve toto ,,málo „ môže byť veľmi ťažké  ... Rozhodnúť sa urobiť ten prvý krok !!! Samozrejme, že to môže byť aj to Vaše najťažšie rozhodnutie !!!

Ale ak to zvládnete a prekonáte samú seba a svoje obavy  , tak sa vám môže zmeniť  celý život , a nielen vám ale aj celej vašej rodine ...

S Láskou Katy V.

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.