Štartovacia čiara

Milujem pomáhať ľuďom, ale pokiaľ viem, veľa vám nemôžem pomôcť. Iste, môžem navrhnúť jednoduché, veľakrát nízko platené pracovné miesto, kde môže robiť každý, ale vy si zaslúžite lepšie ako toto!

Zaslúžite si nielen milovať to, čo robíte, ale aby ste za to dostali aj dobré peniaze. To je to, v čom vám chcem pomôcť. Tak prestaňte váhať a inšpirujte sa, ako nájsť prácu z domu! :)

 Aké sú vaše zručnosti?

Prvá vec, ktorú musíte urobiť je určiť si svoje zručnosti. Iste, existujú  pracovné miesta, ktoré nevyžadujú osobitné zručnosti a sú ľahko naučiteľné, ale aj nízko platené.

Ak hľadáte jednoduchú prácu, je to ok, ak je to to, čo naozaj chcete. Avšak, ak potrebujete agresívne ušetriť peniaze, splatiť dlh, alebo vám chýba celý príjem, potom budete musieť odomknúť svoj vlastný unikátny set zručností. A nemyslím si, že nemáte ani jeden. Sľubujem, že áno!

           Takže v čom ste dobrá?

Tvorba predaja

Písanie

Facebook

Remeselná zručnosti

Návrhy

Pomáhanie ľuďom

Úpravy

Administratívne práce

Dohadovanie schôdzok

Affiliate program

Tieto myšlienky sú len špičkou ľadovca. Ak môžete presne určiť v čom ste dobrá, budete môcť vytvoriť dokonalú prácu z domova. Nezabudnite myslieť vo veľkom! Práca z domu automaticky neznamená, že budete musieť pracovať online. Dalo by sa spustiť starostlivosť o deti,  upratovanie domácností, alebo interiérový dizajn, len aby sme vymenovali aspoň niektoré.

Nebo je limit!

               Čo vás naozaj a absolútne baví?

Čo by ste mohli urobiť po zvyšok svojho života a naozaj by vás to bavilo? Pre mňa je to písanie článkov a coaching žien na ich ceste práce z domu. To je dôvod, prečo som začala písať o tom články a spúšťam ďalšie 3 a rôzne s tým súvisiace projekty!

Iste, mám svoje dni, keď nemám pocit, že to funguje, ale viem, že som požehnaná a som presvedčená, že všetko je možné, aby som si zarobila a mohla robiť to, čo milujem. 90% času kedy pracujem ani nemám pocit, že je to práca. A čas pri tom letí tak rýchlo! Poznáte to..

A to isté chcem aj pre vás!  To je dôvod, prečo je nesmierne dôležité poznať vaše zručnosti a vašu vášeň pre niečo. Nemusíte ísť do všetkého. Stačí, keď sa skombinujú dve.

A pamätajte, všetko je naučiteľné. Ak máte pocit, akoby vám zručnosti v príslušnej oblasti chýbali, potom je čas sa vzdelávať a čoskoro budete majster svojho remesla

 Aké príjmy hľadáte?

To je dôležitá otázka. Keď ľudia začali vnímať ako pracujem, začali ma žiadať, aby som im poradila s prácou z domu. To je neuveriteľne ťažké, pretože chceli, aby som im poslala jednoducho odkaz na ľahkú prácu a očakávali, že im zaplatia veľké peniaze.

Takto to nefunguje!!

Hľadanie práce z domu, kde dobre zaplatia je oveľa ťažšie, než nájsť „normálny“ pracovný pomer. Musíte byť ochotná predstavovať sa stále dookola a vytrvať cez to všetko, aj keď sa to bude opakovať x krát. Chvíľu trvá, než si vybudujete dobré podnikanie z domu, ale prosím, verte mi, že to kompletne stojí za to!

Koľko máte času?

Ďalej, koľko času máte?

Keď som začala hľadať prácu z domova, pracovala som na plný úväzok a do práce chodila na dlhý a krátky týždeň. Už som nechcela vychovávať svoje deti cez telefón, lebo som bola mimo domov. Chcela som ušetriť každú ďalšiu minútu byť s nimi a nájsť si lepšiu prácu.  Približne na 20 hodín týždenne.  Avšak častokrát /nie vždy/ 20 hodín týždenne  prináša polovičný plat. Ale sú možnosti, ktoré som aj ja naplno využila a teraz mám naozaj pocit, že nebo je limit môjho príjmu.

Čím viac som sa učila a zlepšovala sa, tým ľahšie pre mňa je, aby som zarobila viac peňazí.

Všetci musíme niekde začať. Zistite, koľko času ste schopní v súčasnej dobe vo svojom týždni venovať rozbehnutiu podnikania z domu, venujte tomu každú predsavzatú minútu a kopnite pracovaný pomer do ... :)

Myslím si, že 20 hodín týždenne je dobrý začiatok. Len je treba si uvedomiť, že  počiatočný čas bude platený  v závislosti na tom, aký druh práce alebo podnikania ste začali vykonávať. V dlhodobom horizonte sa však aj z málo platenej práce stane výnosné živobytie!

  Zvládnete odmietnutie?

Odmietania boli pre mňa na začiatku veľmi ťažké. Mala som naozaj tenkú kožu. Prekvapivo o málo dní neskôr mi už odmietnutie nevadilo vôbec - v skutočnosti je to dôkaz, že sa snažím. Ak mi nehovoria "nie", potom ja nerastiem - prosté a jednoduché.

Ak si nedokážete predstaviť neustále hľadanie, pýtajte sa ľudí o prácu znova a znova (a viac) a ako bolo opakovane povedané,  prídu príležitosti aj z tretích strán. Inými slovami, keď nie je možné zvládnuť odmietnutie, potom vy nenájdete vysoko platenú prácu.

Ak dokážete zvládnuť kritiku a dostanete prácu, je potrebné, aby ste sa stala szčo – samostatne zárobkovo činná osoba alebo teda živnostník. Živnostník je jednoducho človek, ktorý robí svoju prácu na zmluvu, stanovuje svoje vlastné ceny a zvyčajne pracuje s niekoľkými klientmi.

 Máte „drive“ uspieť?

Chcete ísť do práce na šesť mesiacov až jeden rok a zároveň zarábať menej? Dokážete udržať svoj cieľ v dohľade a tlačiť sa ísť ďalej? Vaša motivácia a pracovná morálka nakoniec ukáže vašu úspešnosť.

Nemusíte byť najlepšia v tom, čo urobíte iba pre to, aby ste si zabezpečila dobré živobytie z domova. Jednoducho iba musíte chcieť viac, než iná žena! Váš „drive“ vás dostanete ďalej, než čokoľvek iného.

 Napíšte si odpovede na nasledujúce otázky

Vytiahnite kúsok papiera a ceruzku a poznačte si svoje odpovede na nasledujúce otázky!

• Aké sú vaše schopnosti?

• Čo rada robíte?

• Zvládnete Odmietnutie? (A / N)

• Máte „drive“ uspieť? (A / N)

Teraz spojte vášeň a svoju šikovnosť, príďte z práce domov a začnite sa rozhliadať po práci / podnikaní z domu!  Myslite vo veľkom, ale buďte konkrétna!! Odpovedzte si - budem robiť účtovníctvo pre miestne predajne, alebo budem robiť mydlo a predávať ho v mojom vlastnom internetovom obchode, alebo naplno využijem ženskú danosť a zarobím v sieťovom marketingu?

Ak ste odpovedala „nie“ na otázku, či môžete zvládnuť odmietnutia, odporúčam nájsť spoločnosť, ktorá najíma zamestnanca. Ale ak ste si odpovedala, že máte „drive“ uspieť a máte obchodného ducha, je na čase, aby ste sa rozhliadla po možnostiach!

Prajem vám len to najlepšie bez ohľadu na to, akým smerom sa rozhodnete ísť. Ak máte akékoľvek otázky, rada vám odpoviem na e-mail eva.buchova14@gmail.com. Som vždy tu pre vás!

                                                                                                                                 Evka

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.