Využiť možnosti

 

     Už je to síce dlhšie, čo som bola ja mamou v domácnosti na plný úväzok, no aj dnes si pamätám na ten pocit, keď peniaze nijako nevychádzajú, lebo do domácnosti prichádza iba jeden príjem. Našťastie moja dcéra Andrejka bola úplne zdravá a tak nevyžadovala nijaké mimoriadne výdavky. S Matúškom to už bolo horšie a "vďaka" častým zápalom priedušiek a neskôr astmou som s pravidelnosťou kostolníka navštevovala lekárne, chodila po odborníkoch a liečenia. Ale aj jesť treba, hračky treba a obliekať sa rovnako...

     Vždy som zastávala názor, že aj keď som mama, nie som otrok ani slúžka a aj ja mám svoj život a teda som deti viedla k čo najväčšej samostatnosti. Keď boli väčšie a hrali sa sami, mala som veľa času. Tooľko prečítaných Steeloviek! A toľko strateného času...  Dala by som modré z neba, keby mi v tom čase niekto ukázal možnosti privyrobenia si z domu. A vypnúť počítač inak, ako iba vytiahnutím kábla zo zásuvky :) 

     Dnes už je ale všetko iné /vďaka Bohu/. Ženy bežne využívajú internet, bez problémov sa na sociálnych sieťach zoznamujú s novými mamičkami a ľuďmi s podobnými záujmami a teda naplno využívajú networking. Ibaže zadarmo. A to je škoda. Napadlo vás, že by ste v detskom kútiku, kde sa stretávate s inými rodičmi zarábali? Alebo pri prechádzke či v obchode pri nákupe potravín? Dá sa to! Iba treba chcieť a nebáť sa. Ostýchavosť tu nemá čo robiť, pretože sa zákonne a zodpovedne staráte o svoju rodinu. A tá je predsa prvoradá, alebo nie?

Štítky

Neboli nájdené žiadne štítky.